Algemeen
De bestelling zullen wij na plaatsing binnen 1-3 werkdagen verzenden. Daarna zijn we afhankelijk van PostNL, hoe snel zij de zending zullen leveren. Brievenbuspost in Nederland wordt tussen 2 en 5 werkdagen geleverd en in België en Duitsland duurt dit gemiddeld 5 werkdagen.
PostNL bezorgd brievenbuspost van dinsdag tot en met zaterdag.
Nee, de items worden niet gereserveerd. Ze worden, als je ingelogd bent, wel in jouw favorieten lijstje opgeslagen, zodat je altijd jouw faves terug kunt vinden. Wanneer je niet ingelogd bent blijven jouw favorieten alleen in je lijstje opgeslagen tijdens je shopsessie.
Bestellingen
De bestelling zullen wij na plaatsing binnen 1-3 werkdagen verzenden. Daarna zijn we afhankelijk van PostNL, hoe snel zij de zending zullen leveren. Brievenbuspost in Nederland wordt tussen 2 en 5 werkdagen geleverd en in België en Duitsland duurt dit gemiddeld 5 werkdagen.
PostNL bezorgd brievenbuspost van dinsdag tot en met zaterdag.
Iedere klant ontvangt een bevestiging na het plaatsen van een order. Heb je deze niet ontvangen, check dan de spam. Staat hij hier ook niet in? Neem dan contact op met de klantenservice (klantenservice@bazou.nl) dan kunnen wij zien of de bestelling is gelukt. Het komt ook weleens voor dat het verkeerde mailadres is ingevoerd en kunnen wij alsnog een bevechting doorsturen.
Stuur zo snel mogelijk (want anders is de bestelling misschien al verzonden) een mail naar de klantenservice (klantenservice@bazou.nl) met het juiste adres en jouw bestelnummer, zodat wij het adres kunnen aanpassen.
Je kunt een mailtje naar de klantenservice sturen (klantenservice@bazou.nl) met jouw bestelnummer en een foto van het verkeerde of kapotte artikel. Dan gaan wij dit oplossen.
Je kunt een mailtje naar de klantenservice sturen (klantenservice@bazou.nl) met jouw bestelnummer en een foto van de artikelen. Dan gaan wij dit oplossen.
Aan het einde van het bestelproces kun je de code van de cadeaubon invullen onder GIFT CARD. Lukt dit niet? Stuur ons dan even een berichtje naar de klantenservice (klantenservice@bazou.nl) met een foto van jouw cadeaubon. Dan gaan wij dit oplossen.
De kortingscode kun je onderaan je winkelmandje invullen.
Een notitie kun je achterlaten bij stap 2 van het bestelproces; 'gegevens invullen'. Onderin, na adresgegevens, vind je het vlak waar je een bestelnotitie kunt achterlaten.
Nee wij zenden de pakketten alleen naar huis- of kantoor adressen. Niet naar afhaalpunten.
Binnen Nederland zenden wij de particuliere bestellingen altijd gratis. Naar België en Duitsland zenden wij orders boven de €50,- gratis.
- Ideal
- PayPal
- Bancontact
- Achteraf betalen (Klarna)
- Creditcard
- Sofort Banking
- Riverty (Afterpay)
Retouren
Je kunt de bestelling binnen 14 dagen retour zenden. Zorg dat de artikelen niet gedragen en onbeschadigd zijn. Daarbij willen we de artikelen terug ontvangen in de daarbij horende verpakking.
Bewaar het retourbewijs goed totdat de retourzending in behandeling is genomen. Let op: artikelen van de megasale kunnen niet retour gezonden worden.
Het retouradres is:
Bazou retouren
Hoogstraat 22a
3011 PP Rotterdam
Zie voor meer informatie
Nadat we jouw zending retour hebben ontvangen, streven we ernaar dit binnen 5 werkdagen te verwerken.
Bewaar jouw retourbewijs (indien met tracking verzonden) totdat de retourzending door ons is verwerkt.
Jazeker. Maar schrijf op het retourformulier wel welk artikel bij welke order hoort. Zodat het voor ons ook overzichtelijk is wat we retour moeten boeken.
Wij boeken de bestelling terug vanuit ons betaalsysteem. Er staat dus geen Bazou bij, maar Mollie.