Onze reguliere producten* kunnen tot 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
Retouradres:
Bazou Retouren
Hoogstraat 22A
3011 PP Rotterdam
Bij jouw retour ontvangen wij graag de volgende informatie, zodat we jouw bestelling kunnen terugvinden:
- Ordernummer
- Adresgegevens
- Reden van retour
We verwachten dat de producten met zorg en goed verpakt worden terug gestuurd, zodat de sieraden in tact blijven. Let extra op: oorstekers kunnen breken in een standaard envelop, kettingen op een kaartje terugsturen, zoals ontvangen,
Je kunt jouw bestelling op 2 manieren retourneren:
Retourneren via brievenbuspost:
Je kunt je bestelling via de reguliere brievenbuspost naar ons retourneren (let op: dit pakket is niet traceerbaar).
Retourneren via PostNL met track and trace:
Daarnaast kun je er ook voor kiezen om het pakket met een track en trace te verzenden. Je kunt via de volgende link, op eigen kosten, een verzendlabel aanmaken bij PostNL: verzendlabel aanmaken
Hier kun je kiezen voor 2 opties:
- Past het pakket door een brievenbus? Kies dan voor een brievenbuspakje vanaf €4,25.
- Is het pakket groter dan een brievenbuspakje dan kun je kiezen voor een gemiddeld pakket (vanaf € 6,95).
* Onder regulieren producten scharen wij al onze producten op de website m.u.v.:
- Sieraden uit de Mega Sale
- Sieraden uit de Flash Sale
- Gepersonaliseerde sieraden
Sieraden uit bovenstaande categorieën mogen dan dus ook niet geretourneerd worden.
Alle teruggestuurde pakketten zijn op eigen risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor kwijtgeraakte of beschadigde pakketten.
Heb je nog andere vragen? Vind het antwoord tussen onze veelgestelde vragen of
neem contact met ons op via: klantenservice@bazou.nl.